Kategorie

Nowości

Yellow cabs
380,00 zł

ZAMÓW ZA MIN. 590 PLN

 

Informacje o wysyłce

Śledzenie przesyłek

W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz od nas mailowo potwierdzenie nadania przesyłki. Informacja o nadaniu przekazana jest dwukrotnie:
 
1) za pomocą emaila potwierdzającego zmianę statusu zamówienia z "w trakcie realizacji" na "zrealizowane". Do informacji o zmianie statusu dołączony jest numer przesyłki.
 
2) W tym samym dniu osobno za pośrednictwem firmy kurierskiej otrzymasz za pomocą emaila informację o przyjęciu zlecenia przez firmę kurierską wraz z numerem przesyłki oraz możliwością śledzenia jej statusu.
 
Aby na bieżąco sledzić status przesyłki lub skontaktować się z kurierem możesz również bezpośrednio skontaktować się z firmą kurierską lub sprawdzić status na stronie firmy, która dostarcza zamówienie. Link do odpowiedniej strony znajdziesz poniżej.

 

Kurier Opis Link do strony

 

Standardowo wysyłamy za pomocą DHL. W mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 11-cyfrowy numer listu przewozowego. Możesz sprawdzić status wchodząc na stronę DHL tracking.

 

W przypadku wyboru firmy kurierskiej DPD, w mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 13-cyfrowy numer listu przewozowego. 

Uwaga: Przesyłka staje się widoczna w systemie śledzenia dopiero po znalezieniu się w poznańskim centrum logistycznym (zwykle nie póżniej niż o 21:00, w dniu wysyłki).

W przypadku wyboru firmy POCZTY POLSKIEJ, w mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 13-cyfrowy numer listu przewozowego rozpoczynający się od liter EE.

Uwaga: Przesyłka staje się widoczna w systemie śledzenia dopiero po dotarciu do centrum logistycznego w Krakowie (zwykle nie póżniej niż o 21:00, w dniu wysyłki).

KEX Logo

W przypadku wyboru firmy K-EX w mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 9-cyfrowy numer listu przewozowego.