Śledzenie przesyłek
W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz od nas mailowo potwierdzenie nadania przesyłki. Informacja o nadaniu przekazana jest dwukrotnie:
1) za pomocą emaila potwierdzającego zmianę statusu zamówienia z "w trakcie realizacji" na "zrealizowane". Do informacji o zmianie statusu dołączony jest numer przesyłki.
2) W tym samym dniu osobno za pośrednictwem firmy kurierskiej otrzymasz za pomocą emaila informację o przyjęciu zlecenia przez firmę kurierską wraz z numerem przesyłki oraz możliwością śledzenia jej statusu.
Aby na bieżąco sledzić status przesyłki lub skontaktować się z kurierem możesz również bezpośrednio skontaktować się z firmą kurierską lub sprawdzić status na stronie firmy, która dostarcza zamówienie. Link do odpowiedniej strony znajdziesz poniżej.
Kurier |
Opis |
Link do strony |
 |
Standardowo wysyłamy za pomocą DHL. W mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 11-cyfrowy numer listu przewozowego. Możesz sprawdzić status wchodząc na stronę DHL tracking.
|
 |
 |
W przypadku wyboru firmy kurierskiej DPD, w mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 13-cyfrowy numer listu przewozowego.
Uwaga: Przesyłka staje się widoczna w systemie śledzenia dopiero po znalezieniu się w poznańskim centrum logistycznym (zwykle nie póżniej niż o 21:00, w dniu wysyłki).
|
 |
 |
W przypadku wyboru firmy POCZTY POLSKIEJ, w mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 13-cyfrowy numer listu przewozowego rozpoczynający się od liter EE.
Uwaga: Przesyłka staje się widoczna w systemie śledzenia dopiero po dotarciu do centrum logistycznego w Krakowie (zwykle nie póżniej niż o 21:00, w dniu wysyłki).
|
 |
 |
W przypadku wyboru firmy K-EX w mailu potwierdzającym wysłanie przesyłki znajduje się 9-cyfrowy numer listu przewozowego.
|
 |